Thursday, April 14, 2011

Celebrating My 'Abang'

salam ~
eh hey !
semalam befdayh abg2 aku laah.alaah twins yg kacak bgaye tuh.
heheheh. *kacak kah? =P
balik sekulahh tuh plan nan mama laah na beli kek.wee~ ^^,
yg ta buleh blah tuh plan betul2 blkg abg plak.
ahahah.ape laah mama nie.nanti abg dga spoil laah surprise. >.<



*meh aku serve pics yg aku snap.
||
||
||
\/


# abg ku MUHAMMAD ZAMIRUN NAZIM.
dye nie pangkat adik laah. =)

#mereka malu2 na tiup lilin same2.sgt cute laah!
tp kalau na tahu dyerang nie pantang bpisah taw.
heheh.mcm2 laah.haii. . .



#ooppss!sorry! agak sensor laah pic nih.ahahah.
ini laah abg aku MUHAMMAD ZAMIRUN NAZMI
si abang yg tsgt laah poyo~ c(=



#abah laah tukang membaca doa.
Amin. . .
eh3.gapo ehh pose mcm tuh abah oyy?
dh mcm kamen rider laah.heheheh.



#sedap wooh BLUEBERRY CAKE.
my faveret. . (dgn gaye usop) ahahah. =D




#kami menjamah KFC sehingga menjilat jari.
sumpah kenyang sungguh mcm na meletop jew perut.hee.

and paling best tyme nih
||
\/

#hadiah yang aku bagi utk abg twins aku.heheh.sepatutnye ade dua tp satu lagi awal2 abg ami aku dah cilok bawak lari masuk bilik.cheh! na test2 laah tuh.
ahahah.ape laah. ><,

well guess sampe sini jew laah aku potpet3~
ade pape cerita baru akan mnyusul lain hari.

=) take care! assalammualaikum. . .

No comments:

Post a Comment

wishiemishieblinkie**

SPM 10 A !!
makan askrim sehari sebijik
UPM - veterinarian
backpacking ke Japan
kahwin dgn anak sultan
duit berkepuk kepuk