Tuesday, April 12, 2011

Carrier Must Have!


Assalammualaikum hey all! sudah sekian lame laah aku ta menekan2 keyboard nie.uhuhuhk. T_T no idea why lately aku sgt3 malas LAZY bored damn tired na open blogger.even Facebuku aku pun dah semakin dipinggir an tahu!why aien why?? >=O heheh.act an.aku dh mcm malas sbb skrg more fokus on school laah.SPM round the corner bebeh! warrgh! scared sampai mati laah!

back to biz~ aku hari nih na share about one tiny lil' issue,well,i guess every one have same issue as mine.hee. c(= kaurang dah ade ambition?cita-cita?kalau dh ade then GREAT!
hah!nih laah probs aku act.dazzled tatau na jadi ape laah weh. =(


Day n night aku fikir3. "ape laah na jadi nanti eh?" "takut laah result teruk then na kerje ape weh?" "boleh komfem ke dpt keje gaji tiptop?" bagai na mati hah risau an future carrier tahu.huhuhuh.

I do <3 medic courses.but...well,as org ckp laah bkn senang na selit masuk dunia medic.yea laah aku nih pun bukan pandai sgt an.so mcm 10 juta tahun lagi laah na jd REAL DOCTOR!

BUT YEAH MEDIC SO COOL!dpt slmt kan hidup org...dpt show-off tulisan cakar2 kambing...dpt pakai superdupercoat seronok laah kuwt. ;) ;) .oh oh! plg best study abroad laah kuwt.hee. =D best gile wehh!!

tp act an aku nih dr kecik2 setahun jagung lagi suke sgt hope2 sgt dpt jd VET.tahu VET? alaah. . .dokter2 haiwan laah.VET laah tuh.act VETERINAR.hee. =3
i do LOVE999 animals!lagi2 kucing duhh.eyy~best betul laah. ><,


*see see VET at atas nih?agak2 nye aku ade ciri2 boleh YAKIN jadi VET yg berjaya ew?ahahah.kalau skrg setakat sapu2 ubat at luka2 kecik buleh laah.
tp ape aku na buat kalau aku kene buat keje2 mcm di BAWAH nih????

<----NGERI!!

kaurang boleh bayang an kalau aku ditugas kan cuci BUTT elephent mcm nih????
ooouucchh!! ta mungkin ak na buat!! >___<

aduyhai. . .then ape aku na jadi eh?
PSICHOLOGIST agak2 boleh jln ta?well ak suke ckp2 n bkomunikasi dgn org.
mulut aku mane penah stop talking.ahahah. c(=

<-----AIEN mulut byk!!



also aku nih suke LISTENING,well,mcm habit dh kalu ape2 story aku suke dga.any probs aku suke tlg solve an.seronok laah mcm dihargai tahu.hee.
tp bkn semua org suke bercerita dgn aku. =') sobsob... (hak org laah an?)
tp an...aku takut nanti aku duk syok communicate dgn org aku yg jadi gile sendiri.ahahah.
dh laah.give up on communication!
-_______-""

tp sudah ade org bg opinion utk ak.
"jadi laah CIKGU =) =)"
ahahah.aku?jadi cikgu?hmm....maybe yes.heheh.
seronok gak an mbebel2 at depan n aja anak2 bangsa.
waah!mcm ape laah aku ckp mcm tuh.hee.tp betul tahu.
cikgu ni kerja mulia.great laah. ==,
later saya pertimbangkan idea awak yea? ;) ;)
*anyway thanks support n bagi idea mncurah2 utk saya.hee. ;) ;)
<----AIEN jd cikgu
tadika best kuwt.hee.



but but...what if........
aku jd mcm ni plak?????????????
||
||
\/
crazy sebab pressure byk sgt.huhuhu.ak dh faham sgt dgn perangai aku nih.
lagi pun skrg byk sgt kes disiplin laah.takut woo. :'|
(aku salah seorg penyumbang kenaikan statistik kes disiplin)
huhuh.so ape aku na jadi nie weh?
SOS!


aduyhai. . . *selak2 buku....


so i guess kene laah belajar2 n searching lagi ape na jadi esok besar. =3
yeah yeah!malaysia boleh!!aien pun BOELH!!!
>=O >=O *semangat semangat.

CHIAW~~ Wassalam. . .

No comments:

Post a Comment

wishiemishieblinkie**

SPM 10 A !!
makan askrim sehari sebijik
UPM - veterinarian
backpacking ke Japan
kahwin dgn anak sultan
duit berkepuk kepuk