Monday, August 29, 2011

#last ramadhan

eh hari ini last puasa?
mcm ta percaya je!

:') yea, saya tana raya eleh tipunye =..=

haih...penatnya kemain ag these days dekat2 na raya nie.
mengecat rumah purplepinkkuning,
start tahun nie ruang tamu dah pindah ke bawah ;)
so ta perlu lah guests dtg dan kami jerit 'naiklah!' hahah :D

puasa dah na habis nie, cukup ta amalan2 yg angan2 na buat? :P
hahahah tahun nie amg aien sgt3 miskin amal woo~

rasa lain sgt tahun 2011 nie, kenapa yea?
ohh, SPM omakkauomakkau!
first time juga dlm hidup aien tade feel na raya,
tgk ah shoping beli shawl dgn baskin robbins jew.hahahah.
org lain dok feel rasa kasut baru di kaki, aien dok syok tebongkang cekodok basi.seronok nya raya 2011 n_n

haih, awal2 pagi lagi dah ada insiden sumpahtasukasumpah!
DUDE,kan kite dah end THE END so ta perlu kut kau luah kan feeling meraban kau tuh sampai megi dlm mulut aku nie tergolek2.torture kau dlm tin susu kang. =______=
bagi aku past is past, EX is EX.
aku dah ada ape yg aku perlu, kau pun ada DUDE.
but anyway thanks, sbb kau buat aku lagi..ape kau ckp....aa...hah!
S.A.Y.A.N.G. dekat boypren aku.huyeh!
tetiba rindu kemain dekat awakawakawak!cepatlah balik selangor cyg. ;)


got it!yeay~ dah pandai pakai satin shawl.
pusingsana pusingsini belitsana belitsini, thanks HANA ^_^
tunggulah kemunculan saya esuk belingbeling gitu nyah~

"aien!!!!!!!!!!!"
oh gosh!
err..jap ma!yea yea, nga tunggu shut down nie. >.<
*ta bau syurga eyy~


SELAMAT EIDULFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN
jemputlah dtg rumah ;)

P/S: doakan aien naik 3KG, tapi pinggang ramping kerengga :D

No comments:

Post a Comment

wishiemishieblinkie**

SPM 10 A !!
makan askrim sehari sebijik
UPM - veterinarian
backpacking ke Japan
kahwin dgn anak sultan
duit berkepuk kepuk